Saturday, May 8, 2010

Kenyataan Rasmi

Assalamualaikum,

Dengan ini saya menyatakan kebanggaan saya yang tidak terhingga kepada kawan2 yang baru sahaja bergelar dokter minggu ini ataupun minggu lepas. Tahniah diucapkan.Terutamanya kepada geng2 pisau malik ( Merville + belgrove ) iaitu; Ili, Era, ,Ayun, San - yang kat PMC tu nanti aku buat statement baru sebab korang tak exam lagi. Didoakan moga Allah permudahkan semua urusan kalian.

Tidak lupa juga kepada kawan2 yang sentiasa bertindak mengikut arahan ( hehe, maaflah sebb aku mmg gila kuasa ); Terima kasih di atas ilmu yang telah korang share- All the best for this coming exam. Moga Allah permudahkan urusan kita semua

Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami memintapertolongan. (Al-fatihah, 1:5)

Apakah kamu mengira bahwa kamu akan masuk surga, padahal belum datang kepadamu (cobaan) sebagaimana halnya orang-orang terdahulu sebelum kamu? Mereka ditimpa oleh malapetaka dan kesengsaraan, serta digoncangkan (dengan bermacam-macam cobaan) sehingga berkatalah Rasul dan orang-orang yang beriman bersamanya: “Bilakah datangnya Allah?” Ingatlah, sesungguhnya pertolongan Allah itu amat dekat. (Al-Baqarah, 2:214)

Jika Allah menolong kamu, maka tak adalah orang yang dapat mengalahkan kamu; jika Allah membiarkan kamu (tidak memberi pertolongan), maka siapakah gerangan yang dapat menolong kamu (selain) dari Allah sesudah itu? Karena itu hendaklah kepada Allah saja orang-orang mukmin bertawakkal. (Ali-Imran, 3:160)




Bye..
p/s: berhenti menulis sehingga habis exam. gtg. hahaha

No comments: