Monday, May 31, 2010

Counting the Days..


Ini la hasilnya kalo takde keje.. huhu. Kira hari.

2 hari lagi, result medicine & surgery akan keluar [ mode: tawakal ]

12 hari lagi, kakak saya akan kawin dan aku tak berkesempatan untuk menghadiri majlis tersebut
[ mode : sedih ]

13 hari lagi, best friend aku akan melangsungkan akad nikah dan aku tak dapat hadir jugak [ mode: pasrah ]

21 hari lagi akan bermula minggu peperiksaan [ mode : gabra ]

29 hari lagi aku InsyaAllah akan ke Egypt dan aku baru tau flight aku telah dianjak tarikh- tu pun sebab aku terpaksa print tiket sebab nak apply visa [ mode : ape2 je la, serabut ]

? hari lagi- aku pasti dijemput menghadap Tuhan yang memiliki segalanya [ mode : bersediakah aku? ]

Allahumma ahyina bihayaatil ulama' wamautina bimautissyuhada'.

2 comments:

ikinsha said...

u are good in counting,dear..hihihi..moga sglenyer bejln dgn lancar..AMIN..

ikinsha said...

good counting kak.smga ALLAH melancarkn sme nyer..AMIN..